Fristen for aflevering af Fripladsredegørelse for 2019/20 er ændret til 1. maj 2020

 

Skoler, der har modtaget Fripladstilskud til skoleåret 2019/20, skal overfor Fordelingssekretariatet redegøre for fordelingen af tilskuddet til eleverne. Redegørelsen foretages i Fripladssystemet i Eunomia, underskrives af skolens leder og bestyrelsesformand og mailes til Fordelingssekretariatet.

På grund af situationen omkring corona-virus har vi forlænget indberetnings- og indsendelsesfristen til den 1. maj 2020.

 

Om os

Fordelingssekretariatet har til formål at fordele tilskud til friskoler og private grundskoler i henhold til Lov om friskoler og private grundskoler.

Videovejledninger

Kontakt os

 5856 5100

 fskr@fskr.dk

 Japanvej 36
     4200 Slagelse

 5853 2588

      

> Send SIKKER mail

> Find medarbejder

Tilmelding til ServiceNyt og Frist-sms

Du kan tilmelde dig vores månedlige nyhedsbrev ServiceNyt ved at sende os en email til fskr@fskr.dk

Du kan tilmelde dig Frist-sms ved at sende os en email til fskr@fskr.dk og oplyse os dit mobilnummer