Nu er det muligt at indberette vikarskemaer med COVID-19 relateret fravær

 

Fordelingssekretariatets bestyrelse har besluttet at supplere administrationsgrundlaget om vikartilskud med mulighed for at yde tilskud ved fravær i forbindelse med COVID-19.

Det er nu muligt at indberette COVID-19 relateret fravær i Eunomia.

Tilskuddet har tilbagevirkende kraft fra den 27. februar 2020. For COVID-19 relateret fravær i februar, marts og april - hvor ansøgningsfristen formelt er overskredet - skal skolen kontakte Fordelingssekretariatet, når vikarskemaerne er oprettet i Eunomia. Så sørger vi for, at skemaerne kan indberettes. For COVID-19 relateret fravær i maj udsættes ansøgningsfristen fra 30. juni til 31. august. Ved indberetning efter 30. juni skal skolen kontakte Fordelingssekretariatet, når vikarskemaerne er oprettet i Eunomia.


For hvert COVID-19 relateret fravær skal skolen indsende en tro og love-erklæring, som findes på www.fordelingssekretariatet.dk, under Blanketter, Vikar. Se her.

Reglerne om vikartilskud ved fravær i forbindelse med COVID-19 findes på Fordelingssekretariatets hjemmeside. Se her. Reglerne er opdateret den 22. juni 2020.

 

Om os

Fordelingssekretariatet har til formål at fordele tilskud til friskoler og private grundskoler i henhold til Lov om friskoler og private grundskoler.

Videovejledninger

Kontakt os

 5856 5100

 fskr@fskr.dk

 Japanvej 36
     4200 Slagelse

 5853 2588

      

> Send SIKKER mail

> Find medarbejder

Tilmelding til ServiceNyt og Frist-sms

Du kan tilmelde dig vores månedlige nyhedsbrev ServiceNyt ved at sende os en email til fskr@fskr.dk

Du kan tilmelde dig Frist-sms ved at sende os en email til fskr@fskr.dk og oplyse os dit mobilnummer