Frist for indberetning af fripladsansøgninger i Eunomia

 

Nu nærmer fristen sig, hvor skolen – efter oprettelse af skoleansøgninger og indtastning af alle forældreansøgninger i fripladssystemet, - skal foretage indberetning til Fordelingssekretariatet.

Fristen for indberetning vedr. skoleåret 2024/25 er den 15. september 2024.

Vær opmærksom på vores videovejledninger ”Sådan opretter du en skoleansøgning i Eunomia” og ”Sådan opretter du en forældreansøgning i Eunomia”. Videovejledningerne kan findes på vores hjemmeside under Videovejledninger eller her. Video-vejledningernes eksempler er fra skoleåret 2019/20 men fortsat gældende.

Husk at det er de endelige elevtal pr. 5/9, der skal indtastes på skoleansøgningen og i skoleregistret. Derfor anbefaler vi, at skolen venter med at indberette til efter den 5/9, for at sikre, at det er de korrekte elevtal pr. 5/9-2024, der er tastet på skoleansøgningen og i skoleregistret.

Om os

Fordelingssekretariatet har til formål at fordele tilskud til friskoler og private grundskoler i henhold til Lov om friskoler og private grundskoler.

Læs mere

Videovejledninger

Tilmelding til ServiceNyt og Frist-sms

Du kan tilmelde dig vores månedlige nyhedsbrev ServiceNyt ved at sende os en email til fskr@fskr.dk

Du kan tilmelde dig Frist-sms ved at sende os en email til fskr@fskr.dk og oplyse os dit mobilnummer